12 septembrie 2011

Visul unei printese

    Cand suntem mici ne dorim sa fim printese. Inconjurate de rochii si povesti, zambetul larg se indreapta spre un viitor stralucit cu un print pe cal alb, intr-un castel fermecat.
    Dupa pasiuni fulgeratoare pline de suspine ne incapatanam sa nu renuntam la magie, suntem fascinati de ea. In consecinta ne gasim printul si incepem sa ne construim propria poveste. Odata cu trecerea timpului, visele se lovesc de limita realitatii, castelul se transforma in coliba din padure, printul nu e de gasit. Dragostea magica de poveste se tranforma intr-o prapastie plina de ingeri cu aripi rupte. Cu fiecare dezamagire, cu fiecare lacrima sau hohot de plans, fiecare cicatrice tranforma tenul de portelan al printesei intr-o masa inerta, rece, palida care isi gaseste bucuria intr-o tigara la cafea si schiteaza o umbra vaga a vechiului zambet cu o telecomanda in mana.

4 comentarii:

  1. M-am intalnit zilele trecute cu o veche cunostinta care m-a impresionat si mi-a inspirat postarea. Doar un exercitiu narativ, fantezie...nici o legatura cu realitatea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Slava domnului...
    Prapastie plina de ingeri cu aripi frante??? Ce bine...Deja imi pregateam un discurs incurajator...Ceva despre raze ce strapung platosa ca de cremene a norilor din care lacrimi adunate ni se impart si care ajung la noi, dar reusesc mai mult sa ne raneasca decat sa ne aline...Caci si razele tot ca sagetile alearga, iar prin inimile noastre cand trec, lacrimile vor deveni doar picaturi de sange...
    Bina ca e doar fantezie...nu e pentru cei cu inima slaba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos exercitiu narativ...Mi-ar placea sa mai discutam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt perfect de acord, acesta e si motivul pentru care am intervenit aici...Traim vremuri in care nu ne putem permite sa trecem pe langa anumiti oameni fara sa nu le dam un semn.

    RăspundețiȘtergere