14 noiembrie 2011

Va multumesc, Eugenol !

Zilele trecute am fost la un summit de dentisti si am descoperit un grup de oameni minunati : profesionisti desavarsiti, oameni deosebiti. Prezentarile au transmis atat de multa informatie, incat parca as fi vrut sa opresc timpul in loc si sa procesez cu atentie fiecare cuvant. Eugenolul poate da nastere unui nou curent in medicina dentara : sincer, transparent, fara prea multe tiluri docente si pretentiile aferente, pasiune, multa munca si dorinta de a impartasi si evolua impreuna. Sunt foarte bucuroasa ca fac parte din aceasta comunitate de la care am invatat enorm si sunt fericita ca am putut cunoaste omul din spatele avatarului. Sunt foarte multi dentisti foarte buni in comunitatea eugenol, insa pe mine acum m-au impresionat cativa.
Roberto Cristescu, prezentare exceptionala, un om inteligent si deschis, mandru ca este roman chiar daca traieste in afara tarii. Cristina Ghita, un estetician foarte bun, dar mai presus decat asta un caracter deosebit, cum rar intalnesti in zilele noastre. Tot timpul am apreciat eleganta cu care aplana conflictele. Razvan Savu, un vizionar care a avut curajul sa isi doreasca mai mult si ii multumesc ca ne inspira si pe noi sa ne urmam visul. Cu totii stim ca Sergiu Nicola si Andrei Dumitrescu sunt niste medici dentisti " heavy weight ", dar simtul umorului cu care au impletit informatiile pot deschide apetitul oricui pentru medicina  dentara (imaginati-va cum ar reactiona studentii la cursuri de acest gen). Eu as vrea sa multumesc tuturor celor care zilnic sunt backstage si supravegheaza ca lucrurile sa mearga struna.
Toata lumea spunea ca Dan Lazar este vedeta acestui summit primind atat de multe multumiri, insa din punctul meu de vedere Sebastian Neatu, E-man, este cel caruia ii datoram aceasta comunitate si cu fiecare lucru nou pe care il invat de pe eugenol si care ma ajuta sa evoluez profesional ii acord un premiu de excelenta.

2 comentarii:

  1. data viitoare promit ca joc la categoria lightweight

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, nu cred ca te va prinde vreodata. Esti un medic de categorie grea si putini pot sa iti atinga nivelul, insa putem incerca...

    RăspundețiȘtergere