20 august 2011

Despre mine

Ma numesc Gabriela Popescu.
Profesie : medic stomatolog.
Job full-time : mama si sotie.
Ador : cafeaua dimineata, ciocolata cand sunt deprimata, pantofii , posetele, si toate celelalte lucruri lucitoare in orice moment al zilei.
Ce crede sotul meu ca ador : sa fiu bossy.
Urasc : autoindobitocirea, falsitatea, aroganta nesustinuta de inteligenta.
Ce crede sotul meu ca urasc : saracia.
Hobby-uri : cartile, filmele, muzica, arta in orice forma.
Ce hobby-uri  mi-as dori sa am : calatoriile cam 6 luni pe an.
 De ce acest blog : mereu mi-am dorit sa scriu. Despre orice si tot timpul. Pana acum am vorbit - despre orice si tot timpul- ceea ce incepe sa devina sport extrem pentru casnicia mea.
Ce imi  doresc de la acest blog : sa imi dezvolt abilitatile narative sau daca descopar ca nu le am sa trec la adevarata mea borderline personality.
Wish me luck !!!

7 comentarii:

  1. Good luck!!! O sa incerc sa-ti citesc blogul cat de des am sa pot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Si eu voi scrie cat de des pot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult ca te definesti si prin ochii sotului tau,asta spune multe despre voi,dincolo de cuvinte...
    Spor la scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Good luck!
    Eu am o intrebare, doriti sa scrieti doar aici sau va putem contacta pentru o colaborare cu un forum de mamici?

    RăspundețiȘtergere
  5. Julia...da, suntem foarte norocosi ca ne-am gasit...
    Cristina...pentru mai multe detalii ma poti contacta la gabiraduslav@yahoo.com. Inca sunt la inceput si mai am de lucru la imaginea si instrumentele blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos incepu?t, scrie in continuare si te voi urmari cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place ,,cum si ce scrii'', daca ar trebui sa exprim intr-un cuvint, as spune: sampanie (de calitate).SUCCES!

    RăspundețiȘtergere